Házirend

W50 házirend

A tájékoztató célja, hogy meghatározza a W50 Stúdió belső rendjét és tájékoztatást adjon az alapvető szabályokról. E szabályok ismerete és elfogadása feltétlenül szükséges ahhoz, hogy nyugodt légkörben dolgozhassunk. A házirend összefoglalja mindazokat a tudnivalókat, melyek ismerete a W50 Stúdió Magánrendelőben nyújtott egészségügyi szolgáltatásokat igénybe vevő számára is szükséges. Kérjük, figyelmesen olvassa el és az itt leírtak szerint látogassa rendelőnket.

Általános házirend

  1. A Stúdió területén minden vendégre kötelező érvényű a rend és a tisztaság betartása, alapvető elvárás a másik vendég tiszteletben tartása és a kulturált viselkedés.
  2. A Stúdió területe az egyéni kezelők és az öltöző helyiség kivételével, kamerával megfigyelt terület.
  3. A Stúdió dolgozói nem vállalnak felelősséget a személyekben vagy anyagi értékekben keletkezett károkért, amennyiben azok a Házirend be nem tartásából, ill. a vendégek felelőtlen magatartásából erednek, valamint az elveszett, eltulajdonított tárgyakért, eszközökért. Személyes értéktárgyait hozza be a tornaterembe, váróban hagyott értéktárgyakért felelősséget nem vállalunk.
  4. A Stúdió területén a vendég által okozott kárt teljes mértékben a károkozó téríti meg.
  5. A talált tárgyakat minden vendég a Stúdió dolgozóinak köteles leadni.
  6. A Stúdió területén bekövetkező bármilyen rendkívüli eseményt az elsődlegesen észlelő a dolgozóknak köteles késedelem nélkül jelezni. Rendkívüli eseménytől függően késedelem nélkül telefonon értesítendő:

Mentők: (baleset esetén) 104

Tűzoltóság: (tűz esetén) 105

Rendőrség: (rendbontás esetén) 107

Ált. segélyhívó: (bármely esetben) 112

  1. A Stúdió jelen Házirendje minden szolgáltatást igénybevevő vendég számára szabadon, a hirdetőfalon elérhető és áttekinthető.
  2. A szolgáltatás igénybevétele a Házirend automatikus elfogadását jelenti.
  3. A Házirendet a dolgozók saját belátásuk szerint módosíthatják és kiegészíthetik.

A W50 Stúdió egész területén TILOS:

  • a dohányzás
  • kép és videó készítése írásos engedély nélkül
  • olyan tevékenység, amely a W50 Stúdió szolgáltatási tevékenységén kívül esik, jogszabályba ütközik, illetve közerkölcsöt sért
  • a W50 Stúdió egész területén drogok, tiltott doppingszerek, narkotikumok és alkohol fogyasztása vagy ezekkel való visszaélés
  • a dolgozók engedélye nélkül kereskedelmi tevékenység, reklám, propaganda (reklámtábla, megállító tábla, falragaszok és szórólapok elhelyezése) hang és képanyag készítése, tiltott szerencsejáték, zene szolgáltatása.

Parkolási lehetőségek

A Wesselényi utcában szabályos parkolási lehetőségek adottak a KRESZ szabályai szerint. Vegyék figyelembe, hogy napi szinten nagyméretű kukás autók járnak az utcában, kérjük ezeket, és a KRESZ szerinti kapubeállóba való parkolási szabályokat is vegyék figyelembe. A Stúdió épülete előtt a járdaszegélynél KETTŐ AUTÓNAK van parkolási lehetőség, így ott úgy parkoljanak, hogy egy másik autó is elférjen. Kérjük, hogy NE ÁLLJANAK A KAPUBEÁLLÓBA.

Kezelések, helyiségek

  1. A hivatalos ünnepnapok és a szabadságok miatt elmaradt kezeléseket nem minden esetben tudjuk pótolni.
  2. A kezelő helyiségekben étel és ital fogyasztása tilos, a csecsemő itatása kivételével. A kezelés után az öltözőben rendelkezésre áll mikrohullámú sütő a babaételek melegítésére. Az öltöző mellett vendégmosdó található, amit a baba kezelés ideje alatt tud a legpraktikusabban használni.
  3. A kezelőhelyiségekben higiéniás szabályok betartása miatt csak a dolgozók moshatnak kezet, a vendégek részére kézmosási lehetőség a mosdóban és az öltözőben van.
  4. A kezelő helyiségekbe mezítláb és utcai lábbelivel tilos bemenni és ezt gyerekek esetén is kérjük betartani. A kezelőhelyiségekben tiszta zokniban vagy harisnyában tartózkodhatnak.
  5. A KEZELŐ HELYISÉBEN A KEZELTEN KÍVÜL CSAK EGY TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ (SZÜLŐ, NEVELŐSZÜLŐ, GYÁM) TARTOZKODHAT. A kezelő helyiségben egy csecsemő tartózkodhat, aki a kezelés alatt áll  a 11. § (4) bekezdése szerint. Más gyermek kezelőhelyiségen kívüli felügyeletéről kérjük, időben gondoskodjon.
  6. Kérjük, betegen sem a felnőtt sem a gyermek ne érkezzen meg a rendelőbe, ahova egészséges csecsemőket várunk.
  7. Kérjük, a pelenkázás, a vetkőzés és az öltöztetés csak a pelenkázón történjen, ugyanis a következő baba érkezése előtt a kezelő felület (talajon tornaszőnyeg és kezelőasztal) fertőtlenítésre kerül. Kérjük, a pelenkázókat a higiéniás szabályok szerint használja, és tegyen alátétet a baba alá pelenkázáskor. A használt pelenkát a váróban lévő pelenkagyűjtőbe helyezhetik.
  8. Kérjük, a pelenkázó felületére járni tudó gyermek cipőjét ne tegyék.
  9. A megbeszélt időponthoz képest később érkező páciensek kezelési időtartama a késés mértékével csökken, hiszen akkor nem tarthatók a későbbi időpontok és a várakozási idő folyamatosan nőne, a késésből származó csúszással nem terhelhetjük az utánunk pontosan érkezőket.
  10. Orvosi kontroll miatt funkcionális zárójelentést 5 munkanappal a vizsgálat előtt díjmentesen lehet kérni.

Bejelentkezés, lemondás

  1. Bejelentkezés csak telefonon lehetséges 8 és 14 óra között. A lehető legszemélyesebb kapcsolattartás érdekében a Stúdió nem alkalmaz recepciót. Amennyiben egy folyamatban lévő kezelés miatt nem tudjuk hívását fogadni, visszahívjuk, amint lesz lehetőségünk, köszönjük megértését. Sok esetben nem tudunk azonnali időpontot biztosítani, és várólista alakulhat ki.
  2. A kezelések lemondási ideje 24 óra. Ez azt a célt szolgálja, hogy lehetőséghez jussanak a kontrollra váró csecsemők. Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik a lemondási/időpont módosítás a lefoglalt időpont előtt díjmentesen 24 órával lehetséges. Természetesen megértem, hogy van váratlan esemény, ezért mindenkinek van 1 Jolly Joker lemondás (nincs lemondási díj 24 órán belül). Minden további 24 órán belül (betegség, elutazás, időjárás változás,elfelejtettem, lerobbant autó esetén is) lemondott kezelés árának 50%-a, lemondás nélkül a kezelés árának 100 %-a készenléti díjként megfizetendő. A készenléti díjról egy díjbekérő számla készül a számlázó rendszeren keresztül 1 napos befizetési határidővel, ennek beérkezése után újból foglalható időpont. Kérem, gondolják át, hogy mennyi babának kell napokat esetleg heteket várni egy-egy időpontért. Ha valamilyen oknál fogva nem jó az időpont, a lehető leghamarabb jelezzék lemondási szándékukat és amennyiben van lehetőség új időpontot beszélünk meg. Ellenkező esetben csak az elmaradt díj rendezése után áll módunkban újabb időpontot adni.
  3. A kezelésektől való elmaradást minden esetben kérjük bejelenteni egy hagyományos SMS formájában. Az SMS tartalmazza: baba név, lemondott kezelési időpontot, és a lemondás okát. Lemondást E-mail, Facebook, Messenger, Instagram, Viber üzenetként nem tudunk fogadni a GDPR törvény értelmében.
  4. Be nem jelentett elmaradásnál 24 óra után, a folyamatos betegellátás érdekében az esetlegesen előre egyeztetett időpontok törlésre kerülhetnek és várólistára kerül a csecsemő.
  5. Amennyiben szülői kérésre szakad meg a még szakmailag indokolt folyamatos kezelés, a foglalkozások újrakezdése nem feltétlenül garantált akkor, amikor a szülő szeretné.
  6. Tartós megbetegedés esetén a hely biztosítása miatt HETENTE információt kérünk SMS-ben. Információ hiányában ekkor sem garantált a foglakozások folytatása, amikor a szülő újból jelentkezik.
  7. Kérjük, hogy az időpont egyeztetés és kommunikáció telefonon/sms történjen 8 és 14 óra között. Az adatvédelemre vonatkozó szabályozás miatt a személyes adatokat is regisztráló kapcsolati felületeket (Facebook, Messenger, Instagram, Viber) sajnos nem áll módunkban erre a célra használni.

Várakozás

  1. A fedett nagy váróteremben az ÁNTSZ által elfogadott csúszásmentes járólap van. Kérjük, vegyék ennek ellenére figyelembe, hogy a szélsőséges időjárások esetén csúszós felület kialakulhat és csúszóssá válhat a felület.
  2. A váróteremben enyhe emelkedő/lejtő és a fapad előtt egy padka van, ezért kérjük, figyeljenek erre érkezéskor és távozáskor és erre figyelmeztessék járni tudó kisgyermekeiket is.
  3. A megbeszélt időpont előtt legfeljebb 5 perccel érkezzenek és szólítani fogjuk.
  4. A váróteremben van hely több babakocsinak is, kérjük a hordozóval együtt hagyják ott.

Kiírások, ajánlások

  1. A DSGM tájékoztatót, az aktuális árjegyzéket, a betegjogi képviselő nevét, telefonszámát és rendelkezésre állás idejét a hirdetőtáblán találja meg. Az adatvédelmi tájékoztatót SMS-ben küldött linken keresztül kapja meg a vizsgálati időpont előtt.
  2. A DSGM szakgyógytornászi vizsgálat mellett még az egészséges babáknak is a tüneteknek megfelelően egy biztonsági neurológiai/fejlődés neurológiai és/vagy ortopédiai és szemészeti vizsgálat legalább egyszer javasolt.
  3. Munkánk során célunk, hogy a legjobb szakmai tudásunk szerint segítsük a csecsemőt a mozgásfejlődésben, folyamatos szakmai képzéseken veszünk részt, Ön pedig úgy segítsen ebben, hogy figyelmesen elolvassa a házirendet és a tájékoztatókat. Az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény 26. § (2) bekezdés f) pontja szerint a Házirend betartása kötelező. Súlyos megsértése az ellátás megtagadását vonhatja maga után a törvény 132.§ (2) bekezdése alapján.

Köszönjünk, hogy betartja a házirendet!

Őszintén reméljük, hogy szolgáltatásainkkal elégedett lesz.

Budapest, 2022. 08. 13.

Bajnok Ildikó
DSGM szakgyógytornász